geng oreo

Monday 10 December 2012

rindu b kerana DIA... ^_^

hai b....

rajinkan syg b hari ney... dua kali syg update... hahaha...mesti b banggakan ada syg... b.. syg rindu b... tadi syg ada la usha2  blog kawan-kawan syg...syg tertarik sgt dengan ayat yang kat dalam blog seorang sahabat ney... dia cakap..

 Jika kamu RINDUKAN seseorang, PEJAMKANLAH MATA MU dan UCAPKANLAH:
“Ya Allah, aku rindukannya kerana-Mu Ya Allah, Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepada-Mu. Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku, tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia.
Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..
Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..Dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..



b... sejauh mana pown syg dengan b sekarang... hanya tempat yg memisahkan kita... bukannya hati kita... walaupun syg x pernah tahu sapa b.. apa yang b buat.. tapi syg dapat rasa.. b wujud dalam setiap nafas syg... cuma Allah x menemukan kita je lagi... b.. syg x sabar nak menanti saat tu.. syg x sabar nak tahu sapa pemilik tulang rusuk syg ney... syg x sabar nak tgk siapa imam syg nanti...



b... syg harap cinta syg kat b x pernah b'kurang walaupun sedikit... ok lah b.. gud nyte..semoga b mimpi indah ea malam ney... syg cintakan b...

lot of love.., ^_^
sayang

~salamsayangcintapelukciumdarisyguntukb~~

No comments:

Post a Comment