geng oreo

Thursday, 7 March 2013

bosan bangat... ^_^

salaam...

halooo semua...kita bertemu kembali bersama sy Ziera C-dam... hahaha... 
wah..wah... dah rasa macam dj pulak... ^_^
mulai haqi ney.. 

ak x tak maw ckp pasal cinta cintun ney dah..

or pasal feeling2 bagai... 
penat la nak pk semua benda tu..





woo.. tp korang jgn la pk aku ney tengah frust lak an.. aku tunggu mr. right mai mlamar aku..hahaha.
aku bukan x percaya pd cinta or dah takut nak bercinta..
                                   tapi... kena cari alasan yg smart... ^_^
aku rasa belum sampai agy masanya nak pk semua tu..
errr... mmg la ak dah masuk 21 an.. tapi rasa macam mls la nak pk...
banyak agy benda yang perlu aku fikirkan...
contoh dia macam... asaiment ak yg tertangguh tu... study aku...
buku2 aku... dan yg paling penting... family aku... smart la sgt alasan aku ney..



tapi kalau dah sampai jodoh tu... aku kena terima la kan...hee..
buat masa skarang... biarlah dulu... 
 nanti bila sampai masa...
sang pemilik tulang rusuk ney...akan datang sendiri untuk mencari tulang rusuk dia..
so... aku.. just wait and see..
n... berdoa...







yup...seandainya telah tercatat kau milikku.. aku terima kau seadanya... 
ok..lai..lai...lai... moga bertemu lagi... 


salam sayang..
ziera...